سفارش تبلیغ
صبا ویژن
یوسف دلها ...
شنبه 90 خرداد 21 :: 6:59 عصر ::  نویسنده : ستایش

 

توجه                                                                         توجه

 

لطفا حتما حتما حتما مطالعه فرمایید ...

 


لطفا در نشر این مطلب و کپی برداری از آن در سایت ها و وبلاگ های خود چه با ذکر منبع چه بدون ذکر منبع به هیچ وجه  کوتاهی نفرمایید ...

دوستان عزیز سلام ...

 

در شهرهای بزرگ اعم از تهران ، اصفهان ، مشهد و برخی شهرستان های کوچک کلاس هایی با عنوان «عرفان» در حال برگزاری و روند رو به رشد هستند.

 

این کلاس ها پس از آموزش کامل به شاگردان خود افراد زیر مجموعه خود را به صورت کاملا گسترده به محله ها و شهرهای اطراف خود برای آموزش به دیگر افراد جامعه فرستاده و پس از آموزش دوباره این روند درختی ادامه پیدا می کند.

 

در این کلاس ها آموزش با قرآن ، احادیث و روایات آغاز شده و کم کم افراد ناآگاه را از دین خارج می کند که اغلب و بیشتر در بین بانوان رواج پیدا کرده است.

در آخر کلاس ها کار به مرحله ای می رسد که افراد زیر شاخه کاملا از دین جدا شده و تمامی اعمال دینی خود را کنار خواهند گذاشت ...

 

جامعه ی دینی و مسلمان زمانی از پا درخواهد آمد که دین خود را به عرفان های کاذب به وجود آمده بفروشد و ارزش و اعتباری برای ائمه و معصومین و مهمتر از همه خدای خود قائل نباشد.

 

در حدیثی در وسائل الشیعه از امام رضا «ع» نقل شده است :

 

در آخرالزمان برای شیعیان ما خطری به وجود می آید که خطر آن از خطر دجال بیشتر خواهد بود ...

و خطر آن همان طور که بیان شد در جامعه ی شیعی اتفاق خواهد افتاد ، این کلاس ها توسط کسانی که خود شیعه بوده اند و حالا با عنوان شیعه فعالیت می کنند برگزار خواهد شد البته ناگفته نماند که این افراد خود را مسلمان اصل می دانند و شما را افراد از دین خارج شده و نادان !!! و نتیجه این خواهد بود که حق و باطل با هم آمیخته خواهد شد و مومن و منافق غیرقابل تشخیص خواهند بود و زمانی که این اتفاق بیافتد امر مشتبه خواهد شد ( معمولا امر در روایات به معنای ولایت است ) یعنی کاری می کنند که در ولایت تشکیک حاصل شود.

 

در این فتنه گروه های زیادی از شیعه ریزش می کنند و طبق قول امیرالمومنین «ع» شیعیان مانند انبار گندمی که آفت زده ریزش می کنند و تا جایی این آفات پیش خواهد رفت که به اندازه چند لقمه از این انبار باقی نخواهد ماند.

 

دوستان عزیز
مبادا مبادا مبادا حتی برای آزمایش به طرف این کلاس ها کشیده شوید که گرفتار دام شیطان خواهید شد حتی اگر این کلاس از طرف مادر یا خواهر یا نزدیک ترین فرد زندگی خود شما به شما معرفی شود.

 

امام زمان ما فروشی نیست لطفا امام زمان را به کلاس های کاذب نفروشید ...




موضوع مطلب :

درباره وبلاگ

آرشیو وبلاگ
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 0
بازدید دیروز: 4
کل بازدیدها: 19287



>